Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emelie Bieber - 17 februari 2014 16:31

Ja nyss kom ja hem och då tog jag två varma mackor:) Det vart ingen bloggning igår:( men ska försöka bättra:) Idag var det ju skola och det var superduper tråkit, känner mig inre sådär jätte frisk så då la jag ner i sängen och titta på filmer... Johan Falk, aja men de ha varit en sådär bra dag.. Först så sa den killen som jag pratar med varje kväll, han sa att det skulle komma en ny kille på skolan, och han och en annan tjej kompis tycker att han är snygg o så.. Och då tror han att jag kommer lämna han och görja gilla den andra killen men då sa jag att det kommer inte hag för det finns ingen gulligare kille än han<3han Men ibland kan han vara ganska jobbig och typ dryga att om en kille läger armen om mig då får han nå damp och baa och baa om du gö det igen så går jag och tar livet av mig eller varför gör du inte det med mig? Men vi hörs ikväll!! Kram på er!<33

Presentation


Emeliesbeauty♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards