Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Emelie Bieber - 16 februari 2014 16:34

Nu taggar jag för fotbollsträning! komma bli så jävla kul asså!! JAg tycker fotboll ä as kul!!! Jag är vänsterback och de ä så himla kul att vara back fast alla säger jag vill inte vara back!! och då kommer jag agra jag vill vara back:) Men det kommer ksk ett inlägg senare efter men får se♥ puss

Av Emelie Bieber - 16 februari 2014 15:42

                                                  
              HEJHEJ bloggen!

Idag är det söndag och jag har inte gjort så himla myvket idag:) Skönt med en ledig dag! Nu snart sa jag äta mat sen drar jag på fotbollsträning! Jag har verkligen längtat efter att fotbollen ska börja för det är så´himla kul! Förra året vann i våran serie och iår ska vi försvara vårat guld!:D hahahahahahahahahhahahahah.... nä men:) Och i år med handbollen vann i våran serie!!<3 Och då sista matchen då blev jag matchenslirare!! Jag blev jätte glad! Men snart är det sundsvallscup längtar så j''vla mycke. men nu måste jag göra min matte! Buhhhhh! men vi höörs hej då!!<3 ps ni får några bilder ;)


Presentation


Emeliesbeauty♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards